سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیپوساکشن اولتراسونیک چیست؟

لیپوساکشن اولتراسونیک چیست؟

افراد زیادی هستند که آرزو دارند برای یک ثانیه هم شده از شر چربی هایشان خلاص شوند و به ظاهر زیبایی دست پیدا کنند اما به هدف خود نمی رسند و ضمن امتحان کردن روش های مختلف مانند ورزش و کاهش وعده های غذایی به نتیجه ی دلخواه دست پیدا نمیکنند.اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید بهتر است بدانید که  روش های موثری وجود دارد که با استفاده از آن می توانید چربی های بدنتان را با کمترین زحمت آب کنید بدون اینکه لازم باشد مدت زمانی زیادی را صبر کنید و برای نتیجه ای که قرار است بدست آید تردید داشته باشید. لیپوساکشن اولتراسونیک نام یکی از این روش هاست.

تاثیر لیپوساکشن اولتراسونیک

لیپوساکشن اولتراسونیک یکی از روشهای درمان چاقی های موضعی میباشدکه به علت اثربخشی فوق العاده افراد زیادی از آن استفاده میکنند.و میتواندتناسب اندام افراد را زیاد کند. این روش معمولا در طی یک جلسه انجام می شود و اثرات خود را بلافاصله بعد از عمل نشان خواهد داد. در این مطلب شما را بیشتر با آن آشنا خواهیم کرد.

لیپوساکشن اولتراسونیک

لیپوساکشن اولتراسونیک

لیپوساکشن اولتراسونیک برای چه افرادی اثر بخش است؟

لیپوساکشن اولتراسونیک برای افراد موثر است که دچار اضافه وزن نباشند و حداقل شاخص توده ی بدنی یا BMI  آنها در محدوده ی 35 قرار گرفته باشد. این موضع به علت این است که این روش فقط به صورت موضعی چربی ها را حذف می کند و نمی تواند باعث کاهش وزن شود. در صورتی که فرد این شرط را داشته باشد و دچار بیماری خاصی هم نباشد می تواند به راحتی با استفاده از لیپوساکشن اولتراسونیک چربی های قسمت های مختلف بدن مانند شکم که به راحتی دچار چاقی می شوند را حذف نمود.

نکته درباره لیپوساکشن اولتراسونیک

افردی که از روش لیپوساکشن اولتراسونیک استفاده می کند باید بتواند در سبک زندگی خود و عادات غذایی که دارد تغییر ایجاد کند چون در غیر اینصورت چربی هایی که از بین رفته اند به راحتی جایگزین می شوند.

لیپوساکشن اولتراسونیک چگونه صورت میگیرد؟

لیپوساکشن اولتراسونیک جزء روش های غیر تهاجمی به شمار می رود به همین دلیل اغلب با بی حسی موضعی به پایان می رسد. روند کلی این روش به این صورت است که در آن برش هایی در اندام مورد نظر بیمار انجام می شود و با وارد کردن لوله ی کانول و از بین بردن ساختار چربی ها با استفاده از ساکشن تخلیه می شوند.

بعد از لیپوساکشن اولتراسونیک چه مواردی را باید رعایت کرد؟

برای دست یابی به بهترین نتیجه ی ممکن باید بعد از لیپوساکشن اولتراسونیک مراقبت های لازم را به کار برد که اکثر آن ها توسط متخصص بیمار توصیه می شود. از میان مواردی که به بیماران توصیه می شود می توان به استفاده از گن تا مدت معین، مصرف مایعات فراوان و عدم مصرف دخانیات تا حداقل یک هفته اشاره کرد.

منبع: کلینیک تخصصی پیکرتراشی و تناسب اندام نگین ایران نوین