سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیکرتراشی یکی از روشهای لاغری

پیکرتراشی یکی از روشهای لاغری


پیکرتراشی یکی از روشهای لاغری موضعی میباشد که در این نوع از لاغری اندامی از بدن که دوچار چربی های قهوه ای هستند و که با ورزش و رژیم لاغر نمیشود میتوان پیشنهاد کرد. 
اگر فردی اضافه وزن بالایی داشته باشد میتواند تا آنجایی که امکان دارد با رژیم و ورزش بدن خود را به مرحله ای رسانده که بتوان از پیکرتراشی استفاده کند.

 

پیکرتراشی?


کلینیک نگین ایران نوین یکی از بهترین مراکز زیبایی و پیکرتراشی و لاغری در ایران میباشد. وجود کادر پزشکی بسیار معتبر و متخصص توانسته این کلینیک که دارای چندین شعبه در سراسر ایران است را به یک مرکز لاغری قابل قبول تبدیل کند

پیکرتراشی چگونه انجام میشود
همانطور که گفته شد پیکرتراشی یک نوع جراحی بدون زخم و خونریزی عمیق است که افراد با انجام این روش لاغری میتواند به هدف نهایی خود برسد. اما پیکرتراشی خود دارای انواع مختلف است که در کلینیک نگین ایران نوین همه انواع این جراحی انجام میشود. روش های لاغری با پیکرتراشی شامل : لیپوماتیک - بادی جت - لیزر لیپولیز - لیپوساکشن و ... میباشد

روش لیپوماتیک،قسمت مورد جراحی را با چند سوراخ زریف آماده عمل میکنند. و از طریق این سوراخها لوله های بسیاز نازکی واری بدن شده و چربی ها را آب میکند. 

روش بادی جت از کم خطر ترین روشها محسوب میشود و به وسیله آب چربی های را شکسته و با دستگاه مکش آنها را از بدن خارج میکنند.