سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ژنیکوماستی یا لیپوساکشن سینه مردان ؟

لیپوساکشن سینه مردان

تقریبا همه ی انسان ها آرزو دارند که در بهترین وضعیت از نظر زیبایی قرار داشته باشند اما متاسفانه در برخی از موارد همه چیز به خوبی پیش نمی رود و مشکلاتی به وجود می آید که به کلی زیبایی را از بین میبرد و احساس فرد را نسبت به خود بد می کند. البته برخی از مشکلاتی که به زیبایی لطمه وارد می کنند از زمان کودکی وجود دارند و نمی توان جلوی آنها را گرفت تنها کاری که می توان کرد این است که بهترین روش ممکن را برای درمان آن به کار برد. یکی از این مشکلات بزرگ بودن سینه ی مردان یا ژنیکوماستی است که می توان تا حد زیادی زیبایی را کاهش دهد و باعث از بین رفتن اعتماد به نفس شود.

درمان بزرگی سینه مردان

برای درمان این مشکل روش های مختلفی وجود دارد که از میان آن می توان به لیپوساکشن سینه مردان اشاره کرد.در صورتی که دچار این مشکل هستید بهتر است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کوچک کردن سنیه مردان

کوچک کردن سنیه مردان

چه افرادی به لیپوساکشن سینه مردان نیاز دارند؟

لیپوساکشن سینه مردان برای افرادی مورد نیاز است که در قسمت سینه دچار چاقی باشند و یا سینه ها تقاران مناسبی را نداشته باشند یعنی یکی از آن ها اندازه ی متفاوتی را داشته باشد و کاملا قابل مشاهده باشد. معمولا این مشکل در بسیاری از موارد به علت مشکلات ژنتیکی به وجود می آید و اکثرا آن را از والدین خود به ارث میبرند اما ممکن است در برخی از افراد به علت های مختلف مانند استفاده از هورمون هایی که در بدنسازی استفاده می شود این مشکل رخ دهد.

لیپوساکشن سینه مردان چگونه انجام میشود؟

لیپوساکشن سینه مردان جزء روش های غیر تهاجمی است به همین علت نباید از آن انتظار جراحی های سنگین و خطرناک را داشته باشید. به علت غیرتهاجمی این روش اغلب از بی حسی موضعی برای انجام عمل استفاده می شود به همین دلیل از عوارض بیهوشی در امان خواهید ماند.

روش لیپوساکشن سینه مردان

در عمل کوچک کردن سینه مردان ابتدا جراح برش های کوچکی که حدودا 3 الی 5 میلی متر می باشند را در پایین سینه ایجاد میکند و به وسیله ی آن لوله ی نازکی را وارد سینه می کند. جراح با استفاده از روش هایی که وجود دارد بافت میان چربی ها و بافت های بدن را از بین می برد و سپس اقدام به تخلیه ی چربی ها می نماید.

لیپوساکشن سینه مردان

کوچک کردن سینه مردن

فواید لیپوساکشن سینه مردان

لیپوساکشن سینه مردان جزء یکی از بهترین روش هایی است که می توان برای ژنیکوماستی و بزرگی سینه مردان از آن بهره گرفت. مهمترین فایده ی این روش این است که در آن بیهوشی وجود ندارد و برش های عمیق در بدن بیمار ایجاد نمی شود. علاوه بر این تمام این عمل در طی یک جلسه انجام می شود به همین دلیل بیمار می تواند به سرعت به نتیجه ی دلخواه خود دست پیدا کند و بعد از مدت کوتاهی به فعالیت های روزمره خود بپردازد.

منبع: کلینیک تخصصی پیکرتراشی و تناسب اندام نگین ایران نوین