سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تناسب اندام و لاغری با جدیدترین روش پیکرتراشی

تناسب اندام و لاغری با پیکرتراشی

تناسب اندام و لاغری  جزء مواردی است که همیشه باید به آن توجه داشت چون در صورتی که انسان اندام متناسبی را نداشته باشد قطعا مشکلات زیادی را تجربه خواهد کرد. اولین مشکلی که می توان از آن یاد کرد کاهش اعتماد به نفس است. کاهش اعتماد به نفس می تواند بر روی رفتار های اجتماعی فرد تاثیر بگذارد و باعث شود کیفیت زندگی تا حد زیادی افت کند. مشکلات روحی مانند افسردگی هم در بسیاری از افراد به وجود می آیند به همین علت نبایدتناسب اندام و لاغری را دست کم گرفت. برای دست یابی به تناسب اندام روش های مختلفی وجود دارند که از میان بهترین روش ها میتوان به ورزش و فعالیت های فیزیکی پرداخت. اما ممکن است شما هم جزء آن دسته از افراد باشید که امکان لاغری با این روش ها را نداشته باشید به همین علت بهتر است از روش هایی مانند پیکرتراشی استفاده کنید تا به نتیجه ی دلخواه برسید.

تناسب اندام و لاغری

تناسب اندام و لاغری

تناسب اندام و لاغری با پیکرتراشی

برای دست یابی به تناسب اندام و لاغری روش های جراحی موضعی یکی از گزینه هایی می باشند که می توانند مشکلات بسیاری از افراد را حل کنند اما قبل از هر چیز باید توجه کنید که حداقل تا جای ممکن از ورزش و رژیم های غذایی استفاده کرده باشید و در صورتی که امکان لاغری با استفاده از آن وجود ندارد به سراغ روش های دیگر بیایید.از میان روش های موجود پیکر تراشی برای افرادی به کار گرفته می شود که وزن مناسبی را دارند و قصد دارند با استفاده از روش های موجود چربی های برخی از قسمت های بدن خود را حذف کنند.

 

تناسب اندام و لاغری با لیپوماتیک

لیپوماتیک برای بسیاری از افراد می تواند نتیجه بخش باشد و تناسب اندام و لاغری را به ارمغان آورد. در این روش بعد از بی حسی موضعی و ایجاد چند برش کوچک لوله ی کانولا وارد بافت مورد نظر می شود و بعد از ایجاد ارتعاشات و از بین رفتن پیوند میان چربی و بافت بدن قابلیت خارج کردن چربی ها ایجاد می شود و جراح با عمل ساکشن چربی ها را خارج می نماید. این عمل جزء ایمن ترین روش های پیکر تراشی است که می توان از آن بهره گرفت.

 

تناسب اندام و لاغری با لیپولیز

لیپولیز هم یکی از روش های پیکرتراشی است که برای تناسب اندام و لاغری می تواند تاثیر گذار باشد. لیپولیز تقریبا مانند روش لیپوماتیک است که به توضیح آن پرداختیم .اما تفاوت عمده ی لیپولیز با لیپوماتیک در روش تخریب و از بین بردن بافت میان چربی هاست که در لیپولیز با استفاده از لیزر چربی ها ذوب می شوند و تخریب می گردند و در ادامه مانند سایر روش ها با استفاده از ساکشن از بدن تخلیه می شوند. البته تفاوت دیگر این روش با لیپوماتیک این است که نمی توان از چربی های بدست آمده برای نقاط دیگر بدن استفاده کرد.

منبع: کلینیک تخصصی پیکرتراشی و تناسب اندام نگین ایران نوین